גן עדן לחתולים פרק 9

שלום לכולם! מי זוכר אותי? איסשיבורה… ובעברית צחה עבר המון זמן😄. כן אני שלומי, האוטאקו הישן העתיק שחזר. ואו כשהצטרפתי לפאנסאב פה נקראתי עוד מהמשתמש הישן שלי ShlomiAF. מדהים איך עבר הזמן ואיך התקדמנו אני ו neko- neko chan לאתרים משלנו כשהכרנו לראשונה באנימה ספין. היום, למעשה לתקופה הקרובה אני אהיה המארח שלכם מאחר ו neko- neko chan בטיול לחו״ל (כיף לו 🥹). אני מודע לחודשים שחיכתם. אישית לי היה לא קל לעבוד על הפרקים שתרגמתי ועוד מחכה לי עבודה לסיים את הפרויקט. neko- neko chan עשה מאמצים רבים להשיג עזרה בפרויקט הזה. אז תנו לי לתת לכם מבזק קטן ממאחורי הקלעים. פרקים 9-12 תורגמו במלואם. הבעיה שמלבד התרגום ישנה עוד עבודה רבה. כך שמה שנשאר לי לעשות הוא לערוך לשונית, לערוך וידאו, לתזמן, לקודד, לבקר איכות.🥲 בכל אופן, מאהבה שלי לאנימה ולפאנסאב נענתי לקריאתו לעזרה של neko- neko chan ותרגמתי עבורכם את פרקים 9-10. תודות לאנשים המקסימים שנענו לעזרה ותרגמו את שאר הפרקים ועזרו לנו. תודות להם אנו קרובים לסיומו של הפרויקט הזה. חברים אמנם אני לא מכיר אתכם אך תודה ענקית לכם! Portgas D Mor snufkin1089 דנן

תקציר לפרק:

אנחנו מתחילים עם זיכרונות של קינמון ומייפל בילדות שלהן. הפרק עצמו בעצם סובב סביב הבטחה שמייפל הבטיחה לעצמה להגשים. איזה כיף שיש חברים כמו קינמון שידעו לדרבן ולדאוג מעומק ליבם אל חברתם כאילו הייתה אחותם הביולוגית. מפה עדיף שלא אספר יותר מדי. צפייה מהנה!

כעת כמה דברים מפיו של neko- neko chan:

היי כאן neko- neko chan אז היום לא אני אפרסם את הפרק אבל חשוב לי להגיד תודה לdeimos שמעלה ויעלה את כל שאר הפרקים של "גן עדן לחתולים" בזמן שאני בחופשה ארוכה~~
אחרי שנסיים את הפרויקט הפעיל שלנו ניקח קצת זמן להתאפס ונחזור עם עונה 4 ואחרונה של לאהוב את רו עד אז תהנו מהפרקים האחרונים של "גן עדן לחתולים", תודה על הסבלנות, צפייה מהנה!

קישור לפרק 9 – דרייב

רשימת הפרקים הקודמת עד כה 1-8 דרייב

תרגום הפתיח ושיר הסיום: Portgas D Mor

תרגום הפרקים 11-12 snufkin1089

עריכה לשונית פרק 11 neko- neko chan

אפקט קריוקי – Yad

תזמון קריוקי – דנן

תרגום פרקים 9-10 Deimos (ShlomiAF)

עריכה לשונית וסופית של כל הפרקים: Deimos (ShlomiAF)

תזמון של כל הפרקים: Deimos (ShlomiAF)

בקרת איכות של כל הפרקים: Deimos (ShlomiAF)

אפקט הפתיח: Aegisub effects

תגובה אחת בנושא “גן עדן לחתולים פרק 9

  1. קודם כל תודה רבה , אני מאוד נהנה מהסדרה , זה ממש מפתיע לראות את הסדרה ולצפות לפרקים בעברית כל כמה זמן ,
    הורדתי פרק 9 אבל אני לא רואה שיש פרק 10 ויש בתיקיית MEGA פרק 11 שאין לי מושג אם זה מוכן גם , תודה שוב

    Liked by 2 אנשים

כתיבת תגובה